Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Раренко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Раренко Л. А. 
Основні тенденції використання 3-D-графіки в інтерактивних видах зовнішньої реклами [Електронний ресурс] / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Раренко Л. А. 
Прогноз розвитку сегмента 3d-реклами в ЗМІ до 2015 року [Електронний ресурс] / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 127-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_29
На основі останніх звітів та тенденцій прогнозовано розвиток сегмента тривимірної реклами, проаналізовано причини приросту цього типу реклами та вплив новітнього тренду "digital signage" на перспективи 3D-реклами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.586 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Раренко Л. А. 
Класифікація 3D реклами в Україні. Аналіз актуальних пропозицій [Електронний ресурс] / Л. А. Раренко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 3. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.192 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Раренко Л. А. 
Рекламні тренди нових медіа: інтеграція інтерактивності [Електронний ресурс] / Л. А. Раренко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 60. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_60_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Раренко Л. А. 
Динамічна 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів на українському телебаченні [Електронний ресурс] / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_5
Досліджено використання динамічної 3D-графіки в рекламі на основі моніторингу рекламних блоків телеканалів "1+1", "Інтер", "Україна" протягом 2015 - 2017 рр. Для відбору телеканалів проаналізовано їх успіхи на міжнародних фестивалях реклами й теледизайну та відсоток використання 3D у переможних відеороботах. Проведено 27 цілодобових моніторингів. Понад 17 тис реклам виділено та класифіковано щодо використання 3D-графіки. Зроблено висновки щодо актуальності тривимірної анімації як засобу візуальної комунікації брендів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.757 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського